شبکه نقاشان ایران متعهد است، تمام تلاش خود را جهت حفظ اسرار و اطلاعات خصوصی اعضا به کار گیرد. نقاشی ساختمان شهریار جز با اطلاع قبلی عضو اطلاعات شخصی را در اختیار هیچ‌ مجموعه‌ای قرار نخواهد داد. (به جز بند ج ماده 1 بخش شبکه نقاشی ساختمان ایران گاها برای اطلاع یافتن شما از مطالب مهم ( دریافت پیام در صندوق پیام ، درخواست اضافه شدن به لیست دوستان و به شما ایمیل هایی را ارسال می کند. شما بدینوسیله موافقت خود را با دریافت اینگونه ایمیل ها اعلام می دارید. سایت از قسمت پشتیبانی و گزارش برخوردار است ولی هیچگونه تعهدی نسبت به سرعت پاسخگوئی، عدم پاسخگوئی به سوالات و غیره به علت حجم تماس ها داده نمی شود.این خدمات بصورت اضافی برای کمک به اعضاء ارائه می گردد و فقط شامل مسائل فنی و کاری مربوط به سایت و اهداف آن می گردد.


تابلو ها و طرح ها ویژه

قابل توجه اساتید نقاشی ساختمان در شهریار اگر شما هم طرح ویژه ای را خلق کرده اید که فکر میکنید ارزش هنری دارد میتوانید برای نمایش در سایت ارسال نمایید.جلسات موضوعی با عنوان «قرآن و هنر» با هدف آموزش معارف قرآنی از طریق هنرهای اسلامی جلسات موضوعی یکی از تابلو های ویژه استدر ادامه تعدادی از تابلو های نقاشی ویژه با طرح های خاص را ملاحظه میکنید.

 

اثر نقاشی ساختمان اجرا شده روی دیوار با الهام از نوروز و تابلو معروف نقاشی استاد مهدوی


 



اطلاعات عمومی ویژه ,ساختمان ,تابلو ,نقاشی ,اطلاعات ,سایت ,جلسات موضوعی ,نقاشی ساختمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

صفحه ورزشی قشم آنلاین اسپرت اسکولار Iman Abbasi میگریت جرمنی: مرجع تخصصی مهاجرت به آلمان کافه ترانه بانک دانلود تمامی ترانه های فارسی